Outfit for today / Dzisiejsza stylizacja

21:54 Karabesque 2 Comments

Hey everyone!
I'm so happy to see more and more people are enjoying reading this blog! Thank you so much!
Today specially for you I made an outfit for not so cold autumn weather. It was also my work outfit :) 
--------------------------------------------
Hej kochani! 
Jestem szczęśliwa widząc coraz więcej czytelników! Dziękuję!
Dzisiaj specjalnie dla Was stworzyłam outfit na niezbyt zimną jesienną pogodę. Była to również moją dzisiejszą stylizacja do pracy. :)



Turtleneck sweater for some of us is coplicated part of wardrobe. You may think it limits you but it's really not. You can make loooot of outfits with it. I compiled it with brown bag. To make it look more comfortable and loose i put on white sneakers and white jeans. It also gives fresh effect.

I painted my nails blue as a contrast accent but navy bracelet would be also great. On my wrist I have watch with Mickey Mouse and on the second little, gentle, silver bracelet.
------------------------------------------------------------------
Sweter z golfem dla wielu z nas może okazać sie trudnym elementem garderoby. Cześć z Was może mieć ograniczenia w stylizacjach z golfem. Jednak mimo wszystko można stworzyć wiele kombinacji na jego bazie. Ja zestawiłam szary golf z brązową torbą. Aby nadać stylizacji luzu i wygody, włożyłam białe trampki i dżinsy. Daje to również wrażenie świeżości.

Paznokcie pomalowałam na kontrastowy niebieski odcień - równie dobrze pasowałaby granatowa bransoleta. Na nadgarstku mam zegarek z Myszką Mickey, na drugim srebrną, delikatną bransoletkę.






Photographer / Fotograf: Karim Oudina

Turtleneck sweater / Sweter z golfem - Greenpoint
White jeans / Białe dżinsy - Mango
Sneakers / Trampki - Sinsay
Bag / Torba - 5th Avenue
Watch / Zegarek - Disney
Bracelet / Bransoletka - Pandora 

See you soon / Do zobaczenia
KARABESQUE

You Might Also Like

2 komentarze:

  1. I love that outfit! So gentle! And that sweater is beautiful! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i am Really Glad you Liked it :) , allways makes me happy to see you around

      Usuń