Przygoda z AWOKADO

09:00 Karabesque 0 Comments



Ostatnio moje włosy dotknęła fala suszy, gdyż zaniedbałam ich pielęgnację. Aby je ratować myślałam nad odpowiednim produktem, kosmetykiem. Przedstawię Wam maskę z awokado. Nawilża ona włosy, odżywia i dodaje blasku. Zachęcam do wykonania jej samemu i przetestowania


MASKA NA BAZIE AWOKADO
Potrzebne produkty:
  • awokado (najlepiej bardzo dojrzałe)
  • olej taki, jaki lubią nasze włosy i my same
  • żółtko
Najpierw rozkroiłam awokado. Użyłam około połowę tej części bez pestki, której tu nie widać i rozgniotłam miąższ za pomocą widelca na równomierną papkę, starałam się aby w miarę możliwości nie było za dużo grudek. Do papki dodałam odrobinę oliwy z oliwek oraz ok. 2 łyżeczki żółtka. Samo awokado nie nakładałoby się dobrze a te dwa składniki ładnie połączyły się z owocem dając konsystencję mazi, łatwiejszej do aplikacji.
Całość nałożyłam na ok 30-45min (czas można wydłużyć lub skrócić wg potrzeb) na włosy i skórę głowy, pod czepek i czapkę, żeby włoski miało ciepło i składniki odżywcze lepiej się wchłonęły.


Po upłynięciu czasu trzymania maski na głowie, włosy umyłam Alterrą z granatem oraz nałożyłam na chwilę odżywkę z tej samej serii, którą bardzo lubię i cenię na codzień.
  Włosy są naprawdę dobrze nawilżone na długości, jednak końcówki pozostają nadal suche a właśnie w tym aspekcie chciałam zmian. Czupryna nabrała też więcej blasku.
Pozdrawiam Was serdecznie,
KARABESQUE

You Might Also Like

0 komentarze: